Jumaat, 19 Ogos 2011

Lompat Si Katak Lompat ...


Salam semua.
Uhh apa tu? Itulah katak yang dah kena tangkap. Sian si katak .... bila cakap pasal katak, ada 2 perkara terlintas di kepala otak saya.
  • Umpan untuk mancing ikan haruan
  • Lagu lompat si katak lompat
Anda berani pegang katak? Saya ... tngk jenis. Kalau katak tu macam dalam gambar kat atas tu .. uhh tak berani la .. beso .. katak puru tu. Tu kalau pegang .. ngembang jadi besar. Saya kalau pegang katak pun ... katak minyak yang dibuat umpan untuk memancing haruan... haaa yang tu saya berani. Siap boleh pergi cari dan tangkap lagi. Ohh tidakk.. saya bukan penangkap katak.

Tapi apa halnya saya buat entri pasal katak nih? Ehmmmm ok ... camni .. dah tengok gambar di atas tu tak? Ok ... lepas ni .. tengok gambar seterusnya ni plak yer... agak2 nak bagi seram2 atau dramatik... tutup mata dulu... nanti klik seterusnya yer ...



Dah kena siat dah ... siap sedia untuk dimasak .. lalalala .. katakkkk .. katkkkk .... sekilo RM5 .. sekilo RM5 ... mari mari .. hehehehe.

Suasana cam ni sangat mudah anda dapati kat Thailand. Kalau anda berpeluang ke sana .. try la jenguk2 pasar dia .. tak perlu masuk dalam pasar .. tepi pasar pun ada. Yummmiii kat derang~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan